ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

  1. Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα να κλείσω μία επίσκεψη για τους μαθητές μου. Ποια είναι τα προσφερόμενα προγράμματα του Ι.Ε. και ποιο να επιλέξω;

    Τα προγράμματα του Ι.Ε. που απευθύνονται σε σχολεία ποικίλλουν σε είδος:
    -Πλανητάριο: Προβολή
    -Κέντρο Επιστήμης & Τεχνολογίας (ΚΕΤ): Εκθέματα Επιστήμης & Τεχνολογίας, Επίδειξη πειραμάτων
    -UTech Lab (UTL): Εργαστήριο

Ανάλογα με την τάξη φοίτησης των μαθητών, μπορείτε για την κράτησή σας να επιλέξετε μία ή και περισσότερες δραστηριότητες. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο ώστε να ενημερωθείτε για τα σχολικά προγράμματα, (τάξεις στις οποίες απευθύνονται, διάρκεια, χωρητικότητα, κόστος/μαθητή κ.λπ.).

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

  1. Έχω επιλέξει το πρόγραμμα που με ενδιαφέρει να κλείσω για το σχολείο μου. Τι πρέπει να κάνω για να πραγματοποιήσω κράτηση;

    Καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα για το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και να πραγματοποιήσουμε την κράτησή σας.

    Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:

    -Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιλογής σας.
    -Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
    -Μέγιστο αριθμό μαθητών.
    -Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών (εάν υπάρχουν και άλλου είδους συνοδοί, π.χ. γονείς, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε).
    -Το σταθερό τηλέφωνο του σχολείου σας.

  2. Πώς θα είμαι βέβαιος/-η ότι έχω πραγματοποιήσει κράτηση;

    Με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής κράτησης, το Τμήμα Κρατήσεων αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου σας email με επισυναπτόμενο αρχείο PDF επιβεβαίωσης επίσκεψης, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός κράτησης.

    Ο αριθμός κράτησης σάς γνωστοποιείται και τηλεφωνικά. Εξυπηρετείστε αποκλειστικά με αυτόν τον αριθμό και θα σας ζητείται για λόγους ασφαλείας, για οποιαδήποτε ενέργεια ή πληροφορία σχετικά με την συγκεκριμένη κράτηση.

  3. Τι πρέπει να κάνω αφού λάβω το email με την επιβεβαίωση επίσκεψης;

    Το αρχείο PDF επιβεβαίωσης επίσκεψης χρειάζεται υπογραφή και σφραγίδα από τον/την διευθυντή/διευθύντρια του σχολείου σας και θα πρέπει να μας το στείλετε πίσω ΑΜΕΣΑ επιλέγοντας έναν από τους δύο τρόπους:
    - με email στο logistics@eef.edu.gr ή στο tickets@eef.edu.gr
    - στο fax 210 94 30 171

    Επίσης, στο αρχείο PDF επιβεβαίωσης επίσκεψης υπάρχει ειδική ξεχωριστή ενότητα που μπορείτε προαιρετικά να συμπληρώσετε σε περίπτωση που θέλετε να εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε ενημερωτικό υλικό που αφορά τις σχολικές δραστηριότητες του Ι.Ε.

  4. Έχω πραγματοποιήσει κράτηση για το σχολείο μου, αλλά δεν βρίσκω το email με την επιβεβαίωση της κράτησης.

Αναζητήστε το email στα εισερχόμενα ή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία με διεύθυνση αποστολέα: tickets@eef.edu.gr

Εάν δεν το έχετε λάβει, καλέστε μας στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30) δίνοντας τον αριθμό της κράτησής σας, ώστε να σας αποσταλεί εκ νέου το email με την επιβεβαίωση της επίσκεψής σας.

  1. Έχω αποστείλει την επιβεβαίωση της κράτησης πίσω στο Ι.Ε. Περιμένω κάτι ως απάντηση;

Όχι, μετά την επιτυχή αποστολή, δεν απαιτείται άλλη ενέργεια από πλευράς σας. Το Τμήμα Κρατήσεων θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας σε 1-2 εργάσιμες ημέρες πριν την επίσκεψή σας για την επιβεβαίωση αυτής, επομένως σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβουμε επιτυχώς την υπογεγραμμένη επιβεβαίωση κράτησης, θα σας γίνει υπενθύμιση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

  1. Έχω πραγματοποιήσει κράτηση για το σχολείο μου, αλλά θα ήθελα να κάνω κάποιες αλλαγές. Πώς πρέπει να κινηθώ;

Αλλαγές σε κάποια κράτηση πραγματοποιούνται αποκλειστικά γραπτώς, με email/.

-Αρχικά, θα καλέσετε το Τμήμα Κρατήσεων στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30) δίνοντας τον αριθμό της κράτησής σας, ώστε να δούμε μαζί την δυνατότητα αλλαγών (π.χ. διαθεσιμότητα σε άλλες ημερομηνίες ή προγράμματα, πλήθος ατόμων κ.λπ.).
-Έπειτα, εφόσον οι αλλαγές που ζητάτε είναι εφικτές από πλευράς μας, θα στείλετε το αίτημά σας αναφέροντας τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε, επιλέγοντας έναν από τους δύο τρόπους:
- από το email του σχολείου σας ή με κοινοποίηση σε αυτό (CC), στο logistics@eef.edu.gr ή στο tickets@eef.edu.gr
- στο fax 210 94 30 171.

Είναι απαραίτητο να αναφέρετε στο αίτημά σας τον αριθμό της κράτησης.

  1. Ο τελικός αριθμός των ατόμων της σχολικής ομάδας που θα προσέλθει στο Ι.Ε. είναι τελικά διαφορετικός από τον αριθμό ατόμων που έγινε κράτηση. Πώς πρέπει να κινηθώ;

Σε περίπτωση που υπάρχει διαφοροποίηση στον τελικό αριθμό των ατόμων που θα μας επισκεφθεί, θα πρέπει να ενεργήσετε ως εξής:
-Εάν ο τελικός αριθμός επισκεπτών είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των ατόμων για τα οποία έχετε πραγματοποιήσει κράτηση, θα καλέσετε το Τμήμα Κρατήσεων στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30) δίνοντας τον αριθμό της κράτησής σας, ώστε να δούμε μαζί την δυνατότητα προσθήκης των επιπλέον ατόμων, βάσει της διαθεσιμότητας.
-Εάν ο τελικός αριθμός επισκεπτών είναι σημαντικά μικρότερος από τον αριθμό των ατόμων για τα οποία έχετε πραγματοποιήσει κράτηση (π.χ. υπερβαίνει το 10% της κράτησης), θα στείλετε το αίτημά σας αναφέροντας τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε, επιλέγοντας έναν από τους δύο τρόπους:
- από το email του σχολείου σας ή με κοινοποίηση σε αυτό (CC), στο logistics@eef.edu.gr ή στο tickets@eef.edu.gr
- στο
Είναι απαραίτητο να αναφέρετε στο αίτημά σας τον αριθμό της κράτησης.

Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό πληρωτέο αντίτιμο των εισιτηρίων θα διαμορφωθεί κατά την άφιξή σας στο ταμείο του Ι.Ε., βάσει του πραγματικού αριθμού ατόμων της ομάδας σας που θα μας επισκεφθεί.

  1. Έχω αποστείλει το αίτημα για την αλλαγή της κράτησης στο Ι.Ε. Περιμένω κάτι ως απάντηση;

Ναι, όταν πραγματοποιήσουμε τις αλλαγές που ζητάτε, θα σας αποσταλεί ξανά το email με την νέα επιβεβαίωση επίσκεψης. Ο αριθμός κράτησης θα παραμείνει ο ίδιος.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

  1. Έχω πραγματοποιήσει κράτηση για το σχολείο μου, αλλά θα ήθελα να την ακυρώσω. Πότε πρέπει να σας ενημερώσω;

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, ώστε να απελευθερώσουμε τις θέσεις για να εξυπηρετηθούν άλλα σχολεία.

  1. Πώς ακυρώνω την κράτηση του σχολείου μου;

Ακύρωση κράτησης πραγματοποιείται αποκλειστικά γραπτώς, με email/.

Στείλτε το αίτημα για ακύρωση με ένα απλό κείμενο, αναφέροντας απαραιτήτως τον αριθμό της κράτησης, και επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- από το email του σχολείου σας ή με κοινοποίηση σε αυτό (CC), στο logistics@eef.edu.gr ή στο tickets@eef.edu.gr
- στο

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  1. Ποια η προσβασιμότητα και οι παροχές του Ι.Ε. για τα ειδικά σχολεία;

Οι χώροι του Ιδρύματος Ευγενίδου είναι προσβάσιμοι και φιλικοί σε ανθρώπους με κινητική αναπηρία, αισθητηριακές βλάβες και εμποδιζόμενα άτομα (είσοδος από οδό Πεντέλης 11) (αλυσίδα προσβασιμότητας).

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ 

  1. Με ποιον τρόπο γίνεται η πληρωμή των εισιτηρίων της σχολικής μας επίσκεψης;

    Η πληρωμή γίνεται στο ταμείο (μετρητά/POS).
    Σε περίπτωση που επιθυμείτε να γίνει προ-πληρωμή μέσω τραπέζης, παρακαλείσθε να μας το αναφέρετε κατά την κράτηση.

    * Το Ι.Ε. ΔΕΝ εκδίδει τιμολόγιο. Τα ίδια τα εισιτήρια αποτελούν φορολογικό παραστατικό και είναι η απόδειξη πληρωμής σας. Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποιο επιπρόσθετο αποδεικτικό, υπάρχει δυνατότητα έκδοσης βεβαίωσης από το λογιστήριό μας.
  1. Πόση ώρα πριν την έναρξη της δραστηριότητας πρέπει να βρίσκεται η σχολική ομάδα στο Ι.Ε.;

    Την ημέρα της επίσκεψής σας, παρακαλείστε να βρίσκεστε στο Ι.Ε. 30 λεπτά πριν από την έναρξη του δρώμενου που έχετε επιλέξει, για την έγκαιρη και ομαλή εξυπηρέτησή σας (πληρωμή & έκδοση εισιτηρίων, είσοδος στο δρώμενο, ταξιθεσία κ.λπ.).
  1. Τι θα πρέπει να γνωρίζει ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός όταν προσέλθει στο ταμείο του Ι.Ε. την ημέρα της επίσκεψης;

    Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την αποφυγή καθυστερήσεων στην διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων, ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός χρειάζεται να ενημερώσει τον ταμία για τα εξής:
    • Τον αριθμό της κράτησης.
    • Τον ακριβή αριθμό των μαθητών και τον ακριβή αριθμό των συνοδών εκπαιδευτικών.
    • Τον ακριβή αριθμό των γονέων που τυχόν συνοδεύουν την ομάδα.

Ο υπεύθυνος της σχολικής επίσκεψης θα πρέπει να έχει συγκεντρωμένα τα χρήματα για την πληρωμή των εισιτηρίων της ομάδας. Λόγω του ότι ο αριθμός ατόμων της ομάδας που προσήλθε μπορεί να είναι μικρότερος σε σχέση με τον αριθμό ατόμων που δηλώθηκε κατά την κράτηση, να γνωρίζετε ότι το τελικό ποσό πληρωμής διαμορφώνεται σύμφωνα με τον πραγματικό αριθμό ατόμων που αφίχθηκε την ημέρα της επίσκεψης.

  1. Υπάρχει καφετέρια στον χώρο του Ι.Ε.;

    Στο Ι.Ε. λειτουργεί το Caeleste Café, το οποίο προσφέρει πολλές και ιδιαίτερες επιλογές σε μικρογεύματα, σνακ, αλλά και καφέ.

    * Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων (εξαιρείται το νερό) στις αίθουσες διεξαγωγής εκπαιδευτικών προγραμμάτων (π.χ. Πλανητάριο, Αμφιθέατρο κ.λπ.).

    Περισσότερες πληροφορίες για το Caeleste Café μπορείτε να βρείτε εδώ

  2. Υπάρχει κατάστημα δώρων στον χώρο του Ι.Ε.;

    Στο Ι.Ε. λειτουργεί το CaelesteShop. Παιχνίδια ιδιαίτερα, παιχνίδια εκπαιδευτικά και επιστημονικά, τα οποία με αφορμή τη γνώση και εργαλείο το παιχνίδι, δίνουν στα παιδιά τη δυνατότητα να εξελίξουν τις δεξιότητες εκείνες που θα λειτουργήσουν βοηθητικά και ως ερεθίσματα στην μετέπειτα ανάπτυξή τους.

    Περισσότερες πληροφορίες για το CaelesteShop μπορείτε να βρείτε εδώ
  3. Τι μπορεί να κάνει η ομάδα μας από την ώρα της προκαθορισμένης άφιξης μέχρι την ώρα έναρξης του δρώμενου;

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης των εισιτηρίων στο ταμείο του Ι.Ε., το προσωπικό υποδοχής θα σας καθοδηγήσει και θα σας υποδείξει τους διαθέσιμους χώρους παραμονής της ομάδας σας μέχρι την ενδεδειγμένη ώρα εισόδου σας στο δρώμενο.

  1. Είναι απαραίτητη η παρουσία των εκπαιδευτικών στην αίθουσα διεξαγωγής του προγράμματος;

Όλες οι σχολικές ομάδες, ανεξαρτήτως τάξης, χρειάζεται να συνοδεύονται από εκπαιδευτικούς του σχολείου καθ’ όλη την διάρκεια του εκάστοτε προγράμματος.

ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  1. Πώς μπορώ να μάθω την διαθεσιμότητα της προβολής που με ενδιαφέρει ώστε να κάνω κράτηση για την τάξη μου;

Καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα για την προβολή που σας ενδιαφέρει.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:

  • Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιλογής σας.
  • Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
  • Μέγιστο αριθμό μαθητών.
  • Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών (εάν υπάρχουν και άλλου είδους συνοδοί, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε, π.χ. γονείς).
  1. Μας ενδιαφέρει ως σχολείο να παρακολουθήσουμε προβολή στην ζώνη κοινού. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Βεβαίως. Θα χρειαστεί να καλέσετε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα και να πραγματοποιήσουμε την αντίστοιχη κράτηση.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:

-Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιλογής σας.
-Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
-Μέγιστο αριθμό μαθητών.
-Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών (εάν υπάρχουν και άλλου είδους συνοδοί, π.χ. γονείς, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε).
-Το σταθερό τηλέφωνο του σχολείου σας.

  1. Επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων κατά την διάρκεια της προβολής στην αίθουσα του Πλανηταρίου;

Η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων δεν επιτρέπεται στους χώρους διεξαγωγής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων (εξαιρείται το νερό).

  1. Οι προβολές του Πλανηταρίου διατίθενται σε άλλη γλώσσα εκτός από τα ελληνικά;

Όλες οι προβολές του Πλανηταρίου προβάλλονται στα ελληνικά, αλλά υπάρχει δυνατότητα να την παρακολουθήσετε στα αγγλικά με την χρήση ακουστικών.
Απαραίτητη είναι η επικοινωνία με το Τμήμα Κρατήσεων στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30).

ΚΕΤ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  1. Πώς μπορώ να μάθω την διαθεσιμότητα για τις δραστηριότητες του ΚΕΤ (έκθεση/επίδειξη πειραμάτων) που με ενδιαφέρουν ώστε να κάνω κράτηση για την τάξη μου;

Καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα για την δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:
-Την εκπαιδευτική δραστηριότητα της επιλογής σας.
-Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
-Μέγιστο αριθμό μαθητών.
-Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών (εάν υπάρχουν και άλλου είδους συνοδοί, π.χ. γονείς, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε).

  1. Μας ενδιαφέρει ως σχολείο να παρακολουθήσουμε κάποια δραστηριότητα του ΚΕΤ στην ζώνη κοινού. Υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Βεβαίως, μπορείτε να επισκεφθείτε είτε την έκθεση είτε να παρακολουθήσετε κάποια επίδειξη πειραμάτων, αρκεί να γνωρίζετε ότι η θεματολογία των επιδείξεων των πειραμάτων δεν μπορεί να αλλάξει και είναι σχεδιασμένα για παρακολούθηση από γενικό κοινό. Θα χρειαστεί να καλέσετε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα και να πραγματοποιήσουμε την αντίστοιχη κράτηση.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:
-Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιλογής σας.
-Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
-Μέγιστο αριθμό μαθητών.
-Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών (εάν υπάρχουν και άλλου είδους συνοδοί, π.χ. γονείς, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε).
-Το σταθερό τηλέφωνο του σχολείου σας.

  1. Με ποιον τρόπο πραγματοποιείται η περιήγηση στην έκθεση του ΚΕΤ και πόση ώρα διαρκεί;

Η έκθεση αποτελείται από 57 διαδραστικά εκθέματα, τα οποία εκτείνονται σε 2 ορόφους. Ο προκαθορισμένος χρόνος της επίσκεψης είναι 90 λεπτά. Κάθε έκθεμα διαθέτει ενσωματωμένο τάμπλετ σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά) με σαφείς οδηγίες χρήσης του εκθέματος προς τους μαθητές, στοχεύοντας μέσω της διάδρασης στην βιωματική μάθηση. Καθ’ όλη την διάρκεια της επίσκεψής σας στον χώρο της έκθεσης, θα παρευρίσκεται καταρτισμένο προσωπικό του ΚΕΤ για τυχόν περαιτέρω επεξηγήσεις.

  1. Επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων κατά την διάρκεια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΚΕΤ;

Η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων δεν επιτρέπεται στους χώρους διεξαγωγής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων (εξαιρείται το νερό).

UTL ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

  1. Πώς μπορώ να μάθω την διαθεσιμότητα για τα εργαστήρια του UTL που με ενδιαφέρουν ώστε να κάνω κράτηση για την τάξη μου;

Καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων του Ι.Ε. στο 210 94 69 641 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:30 – 16:30), ώστε να ελέγξουμε μαζί την διαθεσιμότητα για την δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα εξής:
-Την εκπαιδευτική δραστηριότητα της επιλογής σας.
-Επιθυμητή ημερομηνία και ώρα που θέλετε να μας επισκεφθείτε.
-Μέγιστο αριθμό μαθητών.
-Μέγιστο αριθμό συνοδών εκπαιδευτικών.

  1. Υπάρχει ευελιξία ως προς τον αριθμό των συμμετεχόντων στα εργαστήρια του UTL;

Ο μέγιστος αριθμός είναι 25 άτομα για μαθητές Δημοτικού και 30 άτομα για μαθητές Γυμνασίου/Λυκείου.

  1. Επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων κατά την διάρκεια των εργαστηρίων του UTL;

Η κατανάλωση τροφίμων και ροφημάτων δεν επιτρέπεται στους χώρους διεξαγωγής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων (εξαιρείται το νερό).