Στον δεύτερο κύκλο της σειράς, οδηγούμαστε σε νέες περιπέτειες και καλούμαστε να δημιουργήσουμε και να προγραμματίσουμε ένα παιχνίδι απόδρασης στο Roblox.Studio. Ο παίκτης βρίσκεται παγιδευμένος! Για να γυρίσει πίσω πρέπει να λύσει όλους τους γρίφους και να βρει τους κωδικούς ώστε να ξεκλειδώσει τις πόρτες. Θα τα καταφέρει άραγε; 

Έχοντας λάβει τις βασικές αρχές του game development από τον πρώτο κύκλο, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και το νέο παιχνίδι μας  έχοντας ως οδηγό ένα Πλάνο Σχεδίασης (Design Document). Στη διάρκεια των 5 εργαστηρίων της σειράς, θα μάθουμε πώς να προσθέτουμε NPC (Non Player Character) χαρακτήρες, που θα δημιουργούν διάλογο με τον παίκτη μας. Θα δημιουργήσουμε γραφικά στοιχεία πάνω στα αντικείμενά μας όπως είναι εικόνες, κείμενα και πλαίσια εισαγωγής κειμένου. Θα πειραματιστούμε με τα διάφορα εφέ των αντικειμένων ώστε να αποδώσουμε την επιθυμητή ατμόσφαιρα στον κόσμο μας αλλά και θα δημιουργήσουμε το δικό μας animation ώστε ο παίκτης μας να εκτελεί μοναδικές κινήσεις. Τέλος, θα μάθουμε πώς ο παίκτης μπορεί να τηλεμεταφερθεί από έναν κόσμο παιχνιδιού σε έναν άλλο. 

Για να υλοποιήσουμε όλα τα παραπάνω, θα χρειαστούμε τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Lua. Θα εξασκήσουμε τις δεξιότητές μας πάνω στον προγραμματισμό και με βασικά εργαλεία τις μεταβλητές, τις συναρτήσεις και τις δομές επανάληψης και ελέγχου θα προγραμματίσουμε κατάλληλα τα αντικείμενα του κόσμου μας. 

Τέλος, θα έχουμε την ευκαιρία να δημοσιεύσουμε και να μοιραστούμε τα παιχνίδια μας με τους υπόλοιπους!  

Για την παρακολούθηση απαιτείται

- Οι συμμετέχοντες να έχουν παρακολουθήσει τον πρώτο κύκλο Roblox Game Makers.
- Οι συμμετέχοντες να έχουν εμπειρία χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και ευχέρεια στην χρήση του πληκτρολογίου και του ποντικιού.

Πρόσθετο υλικό:
Γενικός οδηγός Roblox
Roblox tutorials
Download Roblox.Studio

utl